Polityka jakości
Celem polityki jakości firmy DBNS s.c. jest zaoferowanie Klientom produktów i usług o najwyższej jakości. Miernikiem uzyskania tych oczekiwań jest satysfakcja Klienta. Zaspokojenie potrzeb i oczekiwań Klienta poprzez najwyższą jakość wykonania produktów i usług zgodnych z wymaganiami Klientów pozwoli na osiągnięcie wiodącej pozycji na rynku oraz podniesienie efektywności i skuteczności pracy na każdym etapie jej wykonywania.
Cel ten realizujemy poprzez:
- spełnienie oczekiwań i potrzeb naszych Klientów, rzetelne i indywidualne podejście do Klienta przy równoczesnym zachowaniu wszelkich wymagań jakościowych, zgodnie z obowiązującym prawem,
- stałe polepszanie współpracy z naszymi Dostawcami i Partnerami,
- utrzymanie opinii partnera godnego zaufania, rzetelnego, dokładnego i wiarygodnego,
- terminową realizację dostaw produktów i usług oraz produkcję na najwyższym poziomie jakościowym,
- ciągłe doskonalenie naszych produktów i usług oraz systemu zarządzania jakością,
- ciągłe podnoszenie kwalifikacji naszych pracowników i zwiększenie wydajności pracy poprzez odpowiedni system motywacyjny,
- zapewnienie pracownikom i personelowi pomocniczemu odpowiednich warunków pracy,
- rozbudowa zaplecza technicznego poprzez wyposażanie naszej firmy w nowoczesne narzędzia pracy, nowoczesny sprzęt i urządzenia,
- optymalizację kosztów na wszystkich szczeblach organizacyjnych,
- poszanowanie i dbałość o zasoby techniczne firmy.
Zarząd firmy DBNS Systemy Informatyczne spółka cywilna